İş Sağlığı ve Güvenliği Haftasında bilgilendirme semineri düzenlendi.

GÜNCEL - 28-04-2026 16:26

İş Sağlığı ve Güvenliği Haftasında bilgilendirme semineri düzenlendi.

İş Sağlığı ve Güvenliği Haftası kapsamında, KÇETAŞ ev sahipliğinde Kayseri Kızılay Hastanesi iş birliğiyle bilgilendirme semineri düzenlendi. Programa İSG uzmanları, işverenler ve çok sayıda davetli katılım sağladı. Seminer öncesinde Kızılay Sağlık Grubu Kayseri Kızılay Hastanesi Kurumsal İletişim ve Pazarlama Sorumlusu Demet Çakaloğlu, iş sağlığı ve güvenliğinin önemi üzerine açılış konuşması gerçekleştirdi. Ardından Kayseri Kızılay Hastanesi Ortopedi ve Travmatoloji Uzmanı Doç. Dr. Kaan Gürbüz, iş kazaları, yaralanmalar ve tedavi süreçlerine ilişkin bilgilendirici bir seminer verdi

Neler Söylendi?
DİĞER HABERLER
Kayseri'de dev operasyona 179 ekip ve 537 personel katıldı

Kayseri'de dev operasyona 179 ekip ve 537 personel katıldı

26-06-2026 - GÜNCEL

ÇARŞI MELİKGAZİ, TARIM VE ORMAN BAKANI İBRAHİM YUMAKLI’NIN KATILIMIYLA RESMEN AÇILDI

ÇARŞI MELİKGAZİ, TARIM VE ORMAN BAKANI İBRAHİM YUMAKLI’NIN KATILIMIYLA RESMEN AÇILDI

26-06-2026 - GÜNCEL