BÜYÜKKILIÇ, KAYSERİGAZ YÖNETİM KURULU TOPLANTISI’NA KATILDI

GÜNCEL - 25-11-2022 11:45

BÜYÜKKILIÇ, KAYSERİGAZ YÖNETİM KURULU TOPLANTISI’NA KATILDI

aşkan Büyükkılıç, Kasım ayı Yönetim Kurulu Toplantısı’nda Kayserigaz ortakları ile hizmetleri masaya yatırdı.

 

Kayseri Büyükşehir Belediye Başkanı Dr. Memduh Büyükkılıç, Büyükşehir Belediyesi’nin de ortağı olduğu Kayserigaz’da düzenlenen Kasım ayı Yönetim Kurulu Toplantısı’na katılarak, yatırımları değerlendirdi.

Başkan Büyükkılıç, SOCAR Türkiye CEO’su Zaur Gahramanov, Doğal Gaz İş Birimi Başkanı Fuad İbrahimov ve ilgili yöneticilerle birlikte Kayseri’de önemli yatırımcı kuruluşlarından Kayserigaz’ın Yönetim Kurulu Toplantısı’nı gerçekleştirdi.

Başkan Büyükkılıç, toplantıda doğalgaz çalışmalarında SOCAR yetkililerinin uyumlu çalışmaları neticesinde çalışmaların verimli yürütüldüğünü ifade ederek, tüm yönetim kuruluna teşekkürlerini iletti.

Güncel faaliyetler konusunda bilgilendirmelerin yapıldığı toplantıda Başkan Büyükkılıç, Kayserigaz’ın mevcut hizmetlerini geliştirerek yoluna devam edeceğini vurguladı.

Neler Söylendi?
DİĞER HABERLER
Kayseri’de İkinci Çocuk Görüşme Merkezi Hizmete Açıldı

Kayseri’de İkinci Çocuk Görüşme Merkezi Hizmete Açıldı

26-06-2026 - GÜNCEL

Milletvekili Çopuroğlu İl Başkanları toplantısına katıldı

Milletvekili Çopuroğlu İl Başkanları toplantısına katıldı

25-06-2026 - GÜNCEL