BAŞKAN BÜYÜKKILIÇ, GAZİANTEP’TE AK PARTİ YEREL YÖNETİMLER BAŞKANLIĞI İSTİŞARE TOPLANTISI’NA KATILDI

GÜNCEL - 12-11-2022 14:27

BAŞKAN BÜYÜKKILIÇ, GAZİANTEP’TE AK PARTİ YEREL YÖNETİMLER BAŞKANLIĞI İSTİŞARE TOPLANTISI’NA KATILDI

 

Kayseri Büyükşehir Belediye Başkanı Dr. Memduh Büyükkılıç, AK Parti Yerel Yönetimlerden Sorumlu Başkan Yardımcısı Mehmet Özhaseki başkanlığında Gaziantep’te gerçekleşen AK Parti Yerel Yönetimler Başkanlığı İstişare Toplantısı’na katıldı. Başkan Büyükkılıç, “AK Parti Yerel Yönetimler Başkanlığı İstişare Toplantısı’nı gerçekleştirdik. Ev sahipliği için Gaziantep Büyükşehir Belediye Başkanımız Fatma Şahin hanımefendiye teşekkür ediyorum” dedi.

AK Parti Yerel Yönetimlerden Sorumlu Başkan Yardımcısı Mehmet Özhaseki başkanlığında büyükşehir belediye başkanları ve ilgili bürokratların katılımlarıyla gerçekleşen AK Parti Yerel Yönetimler Başkanlığı Toplantısı Gaziantep'te yapıldı.

Toplantıya Büyükşehir Belediye Başkanı Dr. Memduh Büyükkılıç’ın yanı sıra Gaziantep Büyükşehir Belediye Başkanı Fatma Şahin, Malatya Büyükşehir Belediye Başkanı Selahattin Gürkan, Şanlıurfa Büyükşehir Belediye Başkanı Zeynel Abidin Beyazgül, Trabzon Büyükşehir Belediye Başkanı Murat Zorluoğlu, Samsun Büyükşehir Belediyesi Genel Sekreteri İlhan Bayram ile AK Parti İlçe Başkanları, İlçe Belediye Başkanları da katıldı.

Neler Söylendi?
DİĞER HABERLER
ÇOPUROĞLU: “TÜRKİYE YÜZYILI’NI GÜÇLÜ TEŞKİLATLARIMIZLA İNŞA EDİYORUZ”

ÇOPUROĞLU: “TÜRKİYE YÜZYILI’NI GÜÇLÜ TEŞKİLATLARIMIZLA İNŞA EDİYORUZ”

23-06-2026 - GÜNCEL

Jandarma gizlenen uyuşturucuyu köpekle  buldu

Jandarma gizlenen uyuşturucuyu köpekle buldu

22-06-2026 - GÜNCEL