Melikgazi İlçesi - Yıldırım Beyazıt Mahallesi'nde (Kısmen) içme suyu şebeke iyileştirme çalışmaları nedeniyle 13.06.2024 (Perşembe) tarihinde 12.00 - 16.00 saatleri arasında planlı su kesintisi yaşanacaktır. Anlayışınız için teşekkür ederiz.
Milletvekili Çopuroğlu İl Başkanları toplantısına katıldı
15:49 - GÜNCEL