MELİKGAZİ İLÇESİ –Yıldırım Beyazıt Mahallesinde (Kısmen) içme suyu şebeke iyileştirme çalışmaları nedeniyle 06.06.2024 (PERŞEMBE) tarihinde 12.30 - 16.30 saatleri arasında planlı su kesintisi yaşanacaktır. Anlayışınız için teşekkür ederiz.
Milletvekili Çopuroğlu İl Başkanları toplantısına katıldı
15:49 - GÜNCEL